Il­moit­tau­tu­mi­nen

Sähköinen valtakirja ja ilmoittautuminen kokoukseen:

Kutsu Varsinais-Suomen Vasemmistoliitto ry:n kevätpiirikokoukseen

Varsinais-Suomen Vasemmistoliiton sääntömääräinen kevätpiirikokous pidetään lauantaina 5.3.2022 kello 10.30 alkaen Turun Rientolassa, osoitteessa Pulmussuonkatu 86, 20360 Turku. Valtakirjojen tarkastus alkaa samassa paikassa kello 10.00.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 13 § mukaiset asiat:

•  Ajankohtainen poliittinen tilanne
  • Piirihallituksen, jäsenjärjestöjen ja toimintaryhmien esittämät asiat
  • Toimintakertomus vuodelta 2021
  • Tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto vuodelta 2021 sekä vastuuvapauden myöntäminen
  • Tehdään ehdotus puoluekokoukselle piirijärjestön toiminta-alueelta puoluevaltuustoon valittavista jäsenistä
  • Käsitellään eduskuntavaalien ehdokasasettelua

Perusyhdistykset saavat lähettää kokoukseen yhden (1) edustajan alkavaa kymmentä (10) jäsentä kohti. Kunnallisjärjestöt saavat lähettää kokoukseen yhden (1) edustajan.

Lisäksi kaikilla puolueen jäsenillä on oikeus osallistua kokoukseen seuraajina.

Kokouksessa nautitaan aluevaalivoiton kunniaksi kakkukahvit, jota varten kokoukseen osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen. Myös valtakirjat toivotaan lähetettävän etukäteen sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautumiset toivotaan 24.2.2022 mennessä.

Kokousjärjestelyissä huomioidaan vallitsevat ohjeistukset koronatilanteesta johtuen. Ethän tule kokoukseen sairaana tai oireisena. Viranomaisohjeiden vaatiessa piirihallitus voi siirtää kokouksen pidettäväksi etänä. Siinä tapauksessa kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään tieto viikkoa ennen kokousta.